Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Brigitte -10 kg

Brigitte had in korte tijd heel veel meegemaakt en zocht troost in eten. Maar gelukkig ging op tijd de knop om. 10 10 Ik zie het dus niet meer als dieet, maar als een levensstijl.

Dit is Brigitte. Ze heeft in korte tijd enorm veel meegemaakt. Het overlijden van haar man, zelf de diagnose kanker krijgen en hierdoor niet meer kunnen werken heeft ervoor gezorgd dat ze troost zocht in eten. Gelukkig wist ze op tijd de kracht te vinden om weer gezond te eten met behulp van de Foodsisters methode.

Lees hier hoe het Brigitte is gelukt 10 kilo af te vallen. 👇

 

Begin gewicht:

92 kg

Huidige gewicht:

82 kg

Kilo’s afgevallen:

10 kg

 

Brigitte (60 jaar):

“In november 2021 is mijn man Ton overleden na 3 jaar strijd tegen kanker.

Hij had maar 1 jaar gekregen van de artsen, dus moest elke dag een feestje worden hadden we besloten. Dat we 3 jaar kregen was geweldig! Hij mocht niet afvallen, dus lekker eten hoorde erbij. Mijn gewicht steeg hierdoor ook mee.

Toen ik een jaar na zijn diagnose hoorde dat ook ik een vorm van uitgezaaide kanker had werd het nog duidelijker dat elke dag gevierd zou worden.

Door mijn behandeling ontstonden veel bijwerkingen die vervolgens met andere middelen verholpen werden. Gevolg: gewichtstoename en een schildklier die het helemaal opgaf.

Gelukkig is mijn situatie door de behandelingen nu stabiel. Door de bijwerkingen is mijn geheugen aangetast wat werken onmogelijk maakte. In september 2021 ben ik daardoor voor 100% afgekeurd.

Lang verhaal kort; na het overlijden van Ton en het ontbreken van een sociale omgeving qua werk zocht ik wederom troost in eten. Mijn vrienden en familie houden ook erg van lekker eten. Maar na een half jaar ging de knop om en begon ik met de Foodsisters boeken.

In eerste instantie dacht ik: eerst zien, dan geloven. Ik begon met het intermittent fasting boek die ik van mijn zus kreeg. Ik heb 3 weken wel de menu’s gevolgd en soms wat extra eiwitrijke producten toegevoegd. Het resultaat was -3 kilo.

Daarna ben ik met het 8 weken slank kookboek begonnen. Ik besloot dit te combineren met de intermittent fasting methode. Ik vond het daarnaast handig om via een app alles bij te houden.

Ik was niet te streng voor mezelf. Als ik een feestje had deed ik gewoon met alles mee. En tijdens lange wandeltochten trakteerde ik mezelf op een tosti of een lekker gebakje bij de koffie.

Ik was zo blij dat de kilo’s er zo gemakkelijk afgingen met de foodsisters methode dat ik voor meer variatie ook het winterboek heb aangeschaft.

Mijn geheim is echt de combinatie intermittent fasting en koolhydraat beperkt eten, met daarbij ook regelmatig een verwenmoment.

De foodsisters hebben zoveel lekkere recepten dat het nooit verveelt. De Nasi quiche staat op nummer 1, de spitskool kerrie schotel op 2 en de prei ovenschotel op 3; stuk voor stuk heerlijke combinaties van ingrediënten.

Verder maak ik regelmatig de healthy koek voor tijdens de wandeldagen, of de frambozenkoekjes, en dan zo’n lekker appeltaartje, die vinden meer mensen lekker!

Omdat ik alleen ben is het heel goed te doen. Maar als ik gasten krijg maak ik ook altijd één van de recepten en iedereen smult ervan. Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik het recept wil delen! Kortom het zijn heerlijke recepten, ik heb zoveel inspiratie opgedaan.

Ik weet niet of ik de intermittent fasting methode zou doen als ik nog had gewerkt, maar ik merk dat het me eigenlijk weinig moeite kost. Soms moet ik mezelf om 13:00 uur even aansporen om vooral even iets te gaan eten. Tijdens mijn wandeldagen neem ik soms de healthy koek mee, soms een beker Griekse yoghurt met walnoten (doe de noten dan in een apart bakje) en eigenlijk heb ik nooit honger gehad

In deze december maand merk ik dat de verleidingen groot zijn. Ik hou de weegschaal in de gaten en sta mezelf meer toe dan anders. Ook weet ik tijdens feestjes prima wat ik wel of niet (of in mindere mate) mag eten. Heerlijk toch, een gevuld eitje? Hierdoor iets schommelingen, maar prima te corrigeren door daarna weer de levensstijl op te pakken.

Ik zie het dus niet meer als dieet, maar als een levensstijl. Bedankt Janneke en Amande!

Voor iedereen die gaat starten wil ik meegeven: blijf genieten van eten. Vind je eigen manier wat werkt voor jou. Gun jezelf af en toe iets extra’s.”

Wil je ook starten met onze weekmenu’s? Neem dan een kijkje in onze webshop

 

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

Review

Lisette -15 kg

Lees hier hoe het Lisette is gelukt om ondanks haar darmklachten maar liefst 15 kilo af te vallen in een half jaar! Lisette (64): “Ik heb vele diëten geprobeerd omdat ik veel last had van …

Lees verder »
AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief