Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Milou -20 kg

Ik besloot dat ik wilde afvallen, omdat ik niet meer lekker in mijn vel zat. Ik ben gestart in de corona periode wat als voordeel voor mij had, dat de restaurants dicht waren. Wat mooi was om te ervaren dat mijn vriendinnen en familie me hebben gesteund. In plaats van naar een restaurant maakten we samen reepten uit de Foodsisters boeken.

Milou (-20kg)

Lees hieronder hoe Milou 20 kilo is afgevallen.

Milou: “Ik besloot dat ik wilde afvallen, omdat ik niet meer lekker in mijn vel zat.

Ik ben gestart in de corona periode wat als voordeel voor mij had, dat de restaurants dicht waren. Wat mooi was om te ervaren is dat mijn vriendinnen en familie me hebben gesteund. In plaats van naar een restaurant te gaan maakten we samen reepten uit de Foodsisters boeken.

Nadat de kilo’s eraf volgen, merkte ik dat mijn rugklachten verdwenen. Daardoor kon ik ook weer veel beter slapen ’s nachts. In de nacht werd ik heel vaak wakker met rugpijn, kon moeilijk blijven liggen en viel hierdoor niet meer goed in slaap. Dit maakte dat ik ’s morgensvroeg moe opstond en weinig energie had. Ik kreeg nu ook steeds meer energie en voelde mij lekkerder in mijn vel hoe langer ik ook jullie weekschema’s volgde.


Je bent gestart in de corona-periode dus weinig sociale verplichtingen. Lukt het nu nog steeds om vol te houden? En hoe ga je nu met sociale verplichtingen om?

In vergelijking met vóór de foodsisters en na, merk ik dat voordat ik was afgevallen, ik de neiging had bij sociale verplichtingen om mij daar mijn buik vol te eten. Ook als ik het eigenlijk niet lekker vond. Nu ben ik bewuster van wat ik eet, kies ervoor om dingen die ik niet zo lekker vind ook te laten staan en niet meer mij helemaal vol te eten. Ik let er ook op door van te voren iets te eten waar ik van verzadigd ben (bijv. de groene curry met zilvervlies rijst en sperzieboontjes).

Op het werk eten ze bijvoorbeeld vaak voor lunch nog broodjes en eerst at ik die altijd mee. Nu kies ik ervoor dat ik op deze dagen ook ervoor zorg ik dat zelf wat lekkere gezonde alternatieven meeneem, (bijv. mangostukjes/watermeloen, beleg op brood/crackers wat ik lekker vind) waardoor ik niet in de verleiding kom om alsnog ook broodjes te bestellen.

Door jullie weekschema’s heb ik ook ervaren dat lekker eten niet altijd vet eten (zoals hamburger, friet, pizza) hoeft te zijn. Dit maakt dat ik in restaurants vaker de gezondere keuze maak, echter heb ik soms ook nog wel echt zin in comfort food en eet ik dit ook hoor.


Wat vond je van de weekmenu’s?

Ik vind het altijd lastig om te bedenken wat we gaan eten. Met momenten heb ik hier geen inspiratie voor. Door de weekschema’s hoefde ik hier niet meer over na te denken en was de boodschappenlijst klaar.

Het lukte mij ook goed om de weekschema’s te volgen en voor gerechten die ik niet lekker vond zocht ik een alternatief binnen het 8 weken slank boek met ongeveer dezelfde voedingswaarden. Een bijkomend voordeel van de weekschema’s vond ik dat er in de recepten goed is nagedacht over de hoeveelheden en deze aangepast werden aan hoe je ze in de winkel kon kopen, wat maakte dat ik eigenlijk nooit iets hoefde weg te gooien.


Wat ik anderen zou willen meegeven is:

Als de wil er is om te veranderen, ga er dan voor! Laat je niet tegenhouden door wat anderen zouden denken of vinden. Heb vertrouwen in jezelf, want je kunt het!”

 

 

Wil je ook starten met onze weekmenu’s? Neem dan een kijkje in onze webshop

 

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

Review

Lisette -15 kg

Lees hier hoe het Lisette is gelukt om ondanks haar darmklachten maar liefst 15 kilo af te vallen in een half jaar! Lisette (64): “Ik heb vele diëten geprobeerd omdat ik veel last had van …

Lees verder »
AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief