Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Gert -22 kg

“Ik ben samen met mijn vrouw begonnen met het in 8 weken slank boek en we hebben inmiddels 8 boeken van jullie waaruit we doordeweeks al ruim 2 jaar trouw eten. We eten niet anders meer dan de Foodsisters!”

Lees hieronder mee met het succesverhaal van Gert waarin hij vertelt hoe hij maar liefst 22 kilo kwijt is! Ook zijn vrouw is ondertussen 11 kilo lichter.

Gert (55): “Mijn vrouw gaf de voorzet om te beginnen met het in 8 weken slank boek. Ik wilde eerst niet meedoen, maar ik had ook geen zin om voor 2 personen apart te koken, dus ben ik mokkend mee gaan doen. Daar heb ik h-e-l-e-m-a-a-l geen spijt van!!! Bijna alles uit de boeken van de Foodsisters is gewoon ook lekker!

Op mijn vrouw haar werk is het de gewoonte dat een jarige collega een boek krijgt. Tijdens de coronaperiode las zij in een mailtje dat een collega het 8-weken slank boek van de Foodsisters had gekregen. Ze was nieuwsgierig naar dat boek, heeft het vervolgens gegoogled en besteld. Doordat allerlei normale activiteiten niet meer konden, hadden we allebei het gevoel dat het de perfecte tijd was om dit programma te volgen; geen traktaties, niet uit eten kunnen, geen weekendjes weg. We hadden het helemaal zelf in de hand en waren allebei super gemotiveerd.

Eerder deed ik weleens crashdieren maar dat gaf alleen maar een jojo-effect als resultaat.
De maaltijden zijn zó lekker, en zó goed qua proporties dat ik er geen enkele moeite mee heb gehad om het vol te houden. Er is helemaal niet iedere dag vlees nodig om lekker te eten. Ik denk dat ik eerder een rol heb gespeeld in het afvalproces bij mijn vrouw, want ik kan heel gedisciplineerd zijn om iets vol te houden en heb haar daarmee ook af en toe ‘op het rechte afvalpad’ gehouden.

Met het in 8 weken slank boek ben ik 13 kilo kwijtgeraakt. En door koolhydraatarm te eten (en Keto en IF) ben ik ruim 20 kilo lichter en voel me als herboren! Ik was en ben een slechte slaper, dat is niet veranderd. Maar ik zit veel en veel lekkerder in mijn vel en dat doet mijn humeur ook goed, ik ben ook veel blijer met mezelf dan in de ‘zware situatie’. Ik loop iedere ochtend 7 kilometer hard, en dat is makkelijk te doen zonder blessures. Ik had heel veel last van kleine blessures (knieën en voeten). Nu ik ‘2 boodschappen tassen met in iedere tas 11 literpakken melk’ niet meer meezeul, heb ik ook geen blessures meer!

Door het ‘in 8 weken slank’boek trouw te hebben gevolgd, is onze eetlust ook minder. Niet dat dat iets te maken heeft met de recepten uit dat boek want die zijn bijna allemaal erg lekker, maar we houden bijna altijd een beetje eten over omdat we dan allebei vol zitten. We eten dus ook minder, en doen dat niet bewust. Het Intermittent Fasting boek is favoriet, maar zeker ook de seizoensboeken met naast de koolhydraatarme menu’s, ook de keto weekmenu’s.

Ik eet samen met mijn vrouw doordeweeks (5 dagen) koolhydraatarm, en in het weekend mogen we van onszelf eten wat we willen. Als ik dat valkuilen mag noemen: speculaasbrokken van een bekende supermarkt, kruidnootjes, in chocola gedoopte pecannoten… Gelukkig zijn de eerste twee maar een beperkte tijd van het jaar te verkrijgen. Alleen in het weekend mogen we onszelf dus verwennen met een wijntje, chips, chocola, appeltaart, etc. Door de weeks houden wij ons strikt aan een koolhydraatarm dieet, en dat is makkelijk vol te houden. Ook omdat we weten dat ‘de beloning’ in het weekend op ons wacht. Dit houden we de rest van ons leven vol!

Ons doel is om op gewicht te blijven en dat lukt ons gemakkelijk met onze nieuwe eetlevensstijl. Ook op vakantie letten we niet erg op met wat we eten en drinken omdat we inmiddels ervaren hebben dat de vakantiekilo’s er vanaf vliegen door bij thuiskomst een periode intermittent fasting te doen. We eten iedere doordeweekse dag uit een van de Foodsistersboeken, maar we diëten niet meer, dat is niet meer nodig. Maar tussendoor snoepen doen we dus ook niet meer, en dat kost ons nauwelijks moeite.

Ik zeg: gewoon doen, het is reuze makkelijk vol te houden! En alle ingrediënten zijn gewoon bij de supermarkt te koop, je hoeft helemaal niet stad en land af te zoeken naar de ingrediënten! En: Ik ben zelfs bloemkool heerlijk gaan vinden (en daar had ik een jeugdtrauma van…).

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book