Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Zeven voordelen van het stoppen met suiker

Misschien heb je wel eens overwogen om te stoppen met het eten van suiker. Het is ook geen geheim dat we tegenwoordig leven van koekjes, tussendoortjes en toetjes. De gedachte dat je dit allemaal moet laten staan, is niet leuk. Maar we eten nu eenmaal te veel suiker en daar kleven wel wat nadelen aan, zoals een opgeblazen gevoel, vermoeidheid en nog meer trek in koekjes en snoepjes. Hier kun je zeker vanaf, door te stoppen met suiker.

 

Dit zijn de voordelen als je stopt met suiker:

  1. Je energieniveau neemt toe
    Suiker kan leiden tot hyperactiviteit. Het is een goede brandstof voor wie mee doet aan een sprintwedstrijd. Voor wie niet gaat sprinten  of sporten, maar wel suiker eet, is het goed om te stoppen met suiker. Het mooie is, het zal je meer energie en een beter uithoudingsniveau opleveren. En belangrijker nog, je hebt geen last van een suikerdip.
  2. Je wordt een blijer mens
    Wat je niet verwacht is, dat suiker je vermoeid en prikkelbaar kan maken. Ben je iemand die moeilijk uit z`n bed kan komen en graag nog even verder snoozed? Suiker weglaten zal er toe leiden dat je fitter wakker wordt en je ‘s morgens zin hebt in een nieuwe dag.
  3. Je kunt afvallen 
    Misschien ben je nog gewend aan het tellen van calorieën en gebruik je daardoor ook “light”producten. Maar ook “light” producten zijn vaak volgestopt met suiker en leiden tot gewichtstoename. Het stoppen met suiker zal er toe leiden dat de weegschaal weer af neemt. Bij het stoppen met suiker hoef je namelijk geen honger te hebben, je eet niet minder maar anders. Je dagmenu zal vooral bestaan uit groenten en rauwkost, eieren, yoghurt en noten. Hierdoor voel je meer verzadigd en voorkomt schommelingen in je bloedsuikerspiegel.
  4. Je huid zal stralen
    Door suiker weg te laten uit je voeding, zul je minder last hebben van acne. Dit komt doordat suiker een voedingsbodem is voor ontstekingen en deze valt weg.
  5. Je kookkunst zal verbeteren
    Door gebruik te maken van pure voedingsmiddelen zul je al creatiever worden. Je zult nieuwe groentensoorten en smaken ontdekken. Pakjes en zakjes verdwijnen helemaal uit de keukenkastjes en maken plaats voor verse kruiden. Je zult ervan versteld staan hoe eenvoudig het is om hiermee te variëren en zelf een lekkere saus te maken. Stop met suiker en ontdek je keukenprinses in je!
  6. Stop met suiker en bespaar geld
    Vaak wordt gedacht dat je superfoods en andere dure ingrediënten moet aanschaffen om te stoppen met suiker. Niet nodig, gewoon back to basic. Het voordeel is dat je veel groenten ook als rauwkost kunt eten, dus zal er weinig verspild worden.
  7. Je wilskracht zal toenemen
    Suiker is misschien wel net zo verslavend als roken. Vele hebben afkickverschijnselen bij het stoppen met suiker. In het begin voel je misschien even moe, maar al snel zul je fitter, slanker en stralender voelen, als je dat uit straalt en complimenten krijgt, zit je in de goede flow om vol te houden. Jij kan dat ook!
Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief