Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Wat mag je wel en niet eten bij een koolhydraatarm dieet?

Hokjes denken, we hebben er eigenlijk allemaal een beetje een hekel aan. Maar toch lijkt het bij het kiezen voor een bepaald eetpatroon haast onvermijdelijk. Je bent Vegan, Vegetarisch, Low carb of Paleo. Vervolgens ligt er een zware taak. Het leven volgens de regels van het kamp waar jij bij hoort. Dit mag wel en dat mag niet. Soms mogen producten weer niet in combinatie met elkaar. En soms moeten producten juist wel weer samen met elkaar gegeten worden.

Je moet als een ware studiebol jezelf goed verdiepen, wil je geen ‘fouten’ maken. Soms draven we een beetje door en willen we het zo goed doen dat we ons eigen gezonde verstand wel eens kwijt lijken te raken. Vaak is het ook ondoenlijk om zo’n eetpatroon te volgen met een baan en/of een gezin.

Wat is de visie van de Foodsisters?
Je bent uiteindelijk zelf je beste testpersoon. Doe wat voor jou goed voelt.

Niet minder, wel anders eten
Wij sluiten geen voedingsgroepen uit. Je eet bij ons niet minder, maar anders. Dat pondje extra komt lang niet altijd doordat je teveel eet, maar door het kiezen van de verkeerde voedingsmiddelen. Suiker bijvoorbeeld, want dat zit bijna overal in. Wij proberen je op een nuchtere en gemakkelijke wijze gezond en niet teveel suiker te laten eten.

  1. Per dag zorg je dat je voldoende eet, verdeeld over 6 eetmoment.
  2. De drie hoofdmaaltijden zijn de basis waarbij vooral het eten van veel groenten een grote rol speelt. Groenten is nooit fout. Weinig kilocalorieën en vol goede voedingsstoffen en vezels.
  3. Drink zonder suiker, kies voor thee, water of (een kopje) koffie.
  4. Fruit met mate en in de oorspronkelijke vorm, dus niet als vruchtensap
  5. Pas de hoeveelheid koolhydraten aan op je beweegpatroon. Beweeg je weinig minder dan iets met koolhydraten. En minder met koolhydraten als jouw doel gewicht verliezen is.
  6. Vet met mate en kies vooral de gezonde vetten.
  7. Zorg dat je je lichaam voedt en niet vult. Zo eet je weinig kcal, maar zorg je wel dat je bergen gezonde voedingstoffen binnenkrijgt.
  8. In onze weekmenu’s variëren we met af en toe vegetarisch, soms vlees en soms een stukje vis.

Afkicken van suikers
Foodsister Janneke: “Ons belangrijkste advies om gewicht te verliezen en dit te behouden, is de inname van suikers te beperken. Ik adviseer dit mijn cliënten al jaren, omdat in het Nederlandse eetpatroon de voorverpakte tussendoortjes en zoete dranken haast niet meer weg te denken zijn. De verpakking doet vermoeden dat je een gezonde mueslireep in je tas hebt, maar in werkelijkheid zit hij aan elkaar geplakt van de suikers. Het loont echt om je eens een paar uur te verdiepen in hoe je een etiket moet lezen, je kunt dan voor altijd zelf de juiste keuzes maken. Kies zoveel mogelijk producten die niet in een verpakking zitten. Tijdens onze online cursus zorgen we ervoor dat je alles leert over het interpreteren van een verpakking.”

Weekmenu’s in investering in je lijf Investeer in je lijf.
Je verzorgt je haar goed en probeert elke keer ook weer leuk voor de dag te komen. Zo hoort het toch ook met de rest van je lichaam? Geef het de zorg en voeding die het nodig heeft. Met de weekmenu’s wordt de eerste opzet gegeven. Ze zijn zo ontwikkeld dat je veel vezels, vitaminen en mineralen binnenkrijgt.

Wil je nog meer lezen over koolhydraatarm eten? In dit artikel vertellen we je over de voor en nadelen van een koolhydraatarm dieet.

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief