Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Met wandelen verbrand je ook calorieën

Onderzoekers gingen er tot voor kort van uit dat je per 5 kilometer wandelen gemiddeld 45 calorieën per kilometer verbrandt, meldt RTL Nieuws. Maar volgens een Amerikaanse onderzoekers van de Southern Methodist University, verbranden de meeste mensen waarschijnlijk meer.

Wandelen is dus een goede manier om aan lichaamsbeweging te doen. Je hoeft alleen maar je voordeur uit te stappen. Makkelijker kan bijna niet. Bovendien ben je lekker buiten en zie je tijdens het wandelen veel van je omgeving. Wandelen is eigenlijk ook niet blessuregevoelig en daarom kun je het makkelijk meerdere keren per week doen.

Maar hoeveel calorieën verbrand je dan ongeveer?

Dit is natuurlijk afhankelijk van je tempo, de lengte van je wandeling en van je lichaamsgewicht, maar gemiddeld verbrand je met een uur wandelen (bij een snelheid van 5 km/uur) ongeveer 300 calorieën. Zeker de moeite waard dus.

Nog een paar tips

1. Hoe meer je wandelt, hoe beter. Plan dus meerdere wandelingen per week in. De wandeling mag ook een goed half uur duren.

2. Is het lastig om wandelingen in je drukke schema in te plannen? Probeer het wandelen dan te combineren met je dagelijkse activiteiten. Stap bijvoorbeeld een halte eerder uit de bus om het laatste stuk naar je werk lopend af te leggen of maak in de lunchpauze een wandeling.

3. Probeer altijd een beetje stevig door te lopen. Neem je armen mee in de beweging en laat je voet goed afrollen.

4. Neem bij lange wandelingen iets te eten mee, bijvoorbeeld wat noten of een van de andere tussendoortjes.

5. Download een app. Er zijn meerdere leuke wandelapps die je kan downloaden voor op je smartphone. Je kan apps downloaden die routes aangeven, zoals de app NatuurRoutes.

 

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief