Welke kokosyoghurt kun je nu het beste kiezen? 

Ben jij bezig met het keto menu dan raden wij aan om te kiezen voor de kokosyoghurt van het huismerk Albert Heijn. Deze is namelijk laag in koolhydraten. Bij het keto menu is het belangrijk om zo min mogelijk koolhydraten te eten. 

Voeg jij kokosyoghurt nu vaak toe als vervanging voor gewone yoghurt omdat je allergisch bent of een intolerantie hebt voor koemelk of soja, dan is een variant die iets meer eiwitten heeft een goede toevoeging. Het merk van Abbot Kinney, griekse stijl bevat per 100 gram wat meer eiwitten en is wat dikker. Dit zorgt ervoor dat je wat sneller vol zit en ook wat langer vol blijft zitten. Een goede vervanger voor griekse koemelk yoghurt dus. 

Echter vergelijken we deze drie varianten, dan is het verschil minimaal. Een afwisseling tussen deze varianten is dus ook helemaal goed.

 

Een afbeelding van AH Plantaardig variatie op yoghurt kokos

1.

Energie  170 calorieën 
Vet  17 gram 
Koolhydraten  2,5 gram 
Eiwitten  1,1 gram 

 

Een afbeelding van Abbot kinney's Coco greek style natural2.

Energie  127 calorieën 
Vet 11 gram 
Koolhydraten  3,8 gram 
Eiwitten  3,3 gram 

 

Een afbeelding van Abbot kinney's Coco start natural

3.

Energie  179 calorieën 
Vet 17,5 gram 
Koolhydraten  4,2 gram 
Eiwitten  1,1  gram 
Deel bericht:

Ontvang ons gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Recente blogs

Blog

Hoe gezond zijn crackers?

Crackers.. letterlijk in alle soorten en maten te koop. Wanneer iemand tegen je zegt: wil je even wat crackers halen, wat haal je dan? Het aanbod is zo groot: volkoren crackers,  spelt crackers, crackers met …

Lees verder »
AvondmaaltijdBlog

Gezonde pizza maken

Gezonde pizza klinkt als iets wat we wekelijks willen eten toch? Waar je ook naar verlangt, een gezonde pizza kun je altijd aanpassen naar waar jij op dat moment trek in hebt. Salami, parmaham, bietjes, geitenkaas, olijven of tonijn? Alles kan op je pizza! En wat zo vervelend is.. alles smaakt er ook zo lekker op.

Waar gezond ook vaak mee geassocieerd wordt is: meer tijd. En helaas, bij de pizza is dit ook het geval. Wil je een echte gezonde pizza maken, dan zal je de bodem ook zelf moeten maken. Hoe kun je dat nou het beste doen, zodat je niet op zaterdagmiddag een uur in de keuken staat? Wij vertellen je hoe, met welke ingrediënten en geven je tips hoe je de pizza kunt beleggen. En zoals jullie van ons gewend zijn, alles op een verantwoorde manier en koolhydraatarm!

Lees verder »
Blog

Wat kun je eten na het sporten?

Of je nu regelmatig sport of niet, de maaltijd na het sporten is belangrijk! Het bepaalt namelijk hoe snel je spieren zich gaan herstellen. Hoe sneller je de getrainde spiergroepen weet te herstellen, hoe sneller je ook weer die spiergroepen kan trainen.

Lees verder »

Inloggen

Meld je hier aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

On this website we use first or third-party tools that store small files (cookie) on your device. Cookies are normally used to allow the site to run properly (technical cookies), to generate navigation usage reports (statistics cookies) and to suitable advertise our services/products (profiling cookies). We can directly use technical cookies, but you have the right to choose whether or not to enable statistical and profiling cookies. Enabling these cookies, you help us to offer you a better experience.