Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

In 8 weken slank programma Foodsisters met gezin volgen

Vaak krijgen de Foodsisters de vraag: Ik wil mee doen met het programma in 8 weken slank, maar hoe pak ik het aan met mijn gezin en of partner? In deze blog vertellen wij je hoe je koolhydraatarm kunt eten met je gezin of en partner.

Wij hebben  al meer dan duizend cliënten persoonlijk begeleid in onze klinieken en daar zaten veel vrouwen met gezinnen bij. Zij gaven ons aan dat ze het prettig vonden dat ze door het boek leerden goed te plannen. Daarnaast  leer je jezelf met de cursus ‘in 8 weken slank’ een gezonde leefstijl aan.

Met het koolhydraatarme dieet/ leefstijl worden de koolhydraten in het voedingspatroon zo veel mogelijk verminderd. Probeer het idee van een dieet los te laten en het te zien als het verbeteren van je leefstijl. Je eet met de cursus namelijk niet heel veel anders als normaal, alleen laat je de koolhydraatrijke producten staan.

Het gezin

De recepten en maaltijden uit het kookboek ‘in 8 weken slank’ zijn geschreven voor één persoon. Mocht je gezin mee willen eten met de gezonde menu’s dan kan dat natuurlijk. Met de cursus hoef je maar 1 keer per week boodschappen in huis te halen. Daarnaast gaan wij verspilling van producten tegen dus houd je geen producten over aan het einde van de week. De recepten zijn eenvoudig te bereiden en staan vaak binnen een mum van tijd op tafel. Wil je voor het hele gezin koken vermenigvuldig dan het aantal ingrediënten van een recept met het aantal personen die mee eten. Houd wel rekening met de leeftijd en voedingsbehoefte van je kinderen. Een kind van 4 heeft namelijk een andere voedingsbehoefte dan iemand van 15 jaar. Voor een kind van 4 reken je bijvoorbeeld halve porties.

Zo pak je het aan

Tijdens het ontbijt en lunch kun je gemakkelijk samen eten met je gezin. In plaats van normaal brood eet je Proteinbrood, vezelrijke crackers, yoghurt of soms een omelet. Dit kun je dan ook gemakkelijk maken en samen met je gezin eten aan de keukentafel.

Voor de avondmaaltijd kun je voor je partner en kinderen gekookte aardappels, zilvervliesrijst of volkoren pasta toevoegen, of een mix van volkoren spaghetti en courgette slierten. Je kan dan gewoon het kookboek volgen en kijken wat er van de boven  genoemde producten bij het gerecht past.

De tussendoortjes kun je gemakkelijk vanuit het boek volgen. Ook zijn het goede tussendoortjes voor je partner en kinderen. Er zullen vast en zeker tussendoortjes tussen zitten die ze lekker vinden.

Alle gerechten zijn suikervrij, zo leert je gezin ook gezonder te eten.

Mijn partner wilt ook mee doen met het programma

De menu’s uit het kookboek zijn geschreven voor een gemiddelde vrouw. Mannen hebben over het algemeen namelijk meer spiermassa dan vrouwen waardoor ze een hogere verbranding hebben. Het is dan ook aannemelijk dat een man een hogere voedingsbehoefte heeft, met name een hoger eiwitbehoefte.

Mannen mogen bijvoorbeeld extra bovenop het huidige weekmenu: een stukje vlees of vis en als tussendoortje een bakje kwark, een handje noten, een avocado met wat peper en zout of een gekookt ei.

Bij het ontbijt mag een man 300 ml kwark.

Als lunch mag het portie brood vergroot worden naar 3 of 4 boterhammen bijv. Proteinbrood  of vezelrijke crackers. Wanneer er een omelet gegeten wordt kan er een extra ei worden toegevoegd.

Tijdens een vegetarische avondmaaltijd kun je een stukje vlees of vis toevoegen (150 g).

*Bij een beroep met veel fysieke inspanning, kan je een extra stuk fruit toevoegen.

Deel bericht:

Ontvang ons gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

BlogReview

Melanie (-23 kg) en het hele gezin (-75 kg)

Ik kan nu uit mijn hart zeggen: Je bent wat je eet.

Lees verder »
AvondmaaltijdKoolhydraatarm

RODE KOOL MET PITTIG VEGA GEHAKT

Wil je een snelle en makkelijke keto maaltijd? Dan raden we je zeker aan om dit keto-recept uit ons nieuwe winterboek te maken

  Bereidingstijd: 15 minuten
 

Lees verder »
AvondmaaltijdKoolhydraatarm

Kip met paprikaroomsaus

Wil je een snelle en makkelijke keto maaltijd? Dan raden we je zeker aan om dit keto-recept uit ons nieuwe zomerboek te maken

  Bereidingstijd: 15 minuten
 

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Tot ziens!

Fijne dag nog en vergeet niet ons gratis weekmenu aan te vragen.

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Aanmelden
salade-menu

Ja, ik me wil graag inschrijven bij Foodsisters en het gratis weekmenu ontvangen.

Maak van afvallen een feestje! Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten. Vul hieronder je gegevens in

[activecampaign form=10 css=1]