Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoeveel chocoladeletters eet jij met Sinterklaas?

Natuurlijk eten ook wij lekkers op Sinterklaas avond. Maar hoeveel eet jij al vóór de oude man zijn verjaardag?

Vier jij al vier weken van te voren elke dag een beetje Sinterklaas? Dat is zonde, want je neemt zo vele extra kcal en vetrijke tussendoortjes waar de weegschaal niet blij mee zal zijn. Bedenk je dat 1/5 pure chocolade letter bijna net zoveel vet bevat als 1 frikandel. 1 pure chocoladeletter (200g) bevat dus net zoveel vet als 4 frikandellen!

Wat dan wel te kiezen?

Echt puur kun je de traditionele Sint-traktaties niet noemen. Het is uiteindelijk kiezen tussen ‘kwaden’ bijna al Sint-traktaties zijn vetrijk en bevatten redelijk veel suiker. De Taaitaai komt als beste naar voren, bevat relatief gezien de minste kcal, suiker en vet.

De beste optie blijft toch met stip op 1 de mandarijn☺Misschien eerst een mandarijntje eten, voordat je aan het snoepgoed begint zodat je al verzadigd bent en houd de porties snoepgoed klein.

Tip: Maak zelf een variant van de kruidnoot door deze te maken van Amandelmeel. Klik hier voor het recept.

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief