Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe word je slank zonder klagen?

Het is zaterdagochtend en ik word wakker van de regen die tegen mijn raam klettert. Normaal gesproken begin ik het weekend met een rondje hardlopen, maar bij het horen van de wind en regen zakt de moed me in mijn hardloopschoenen.

Ik trek mijn dekbed nog hoger op en kijk op mijn telefoon. Ik ben niet de enige die de balen heeft van dit hondenweer. Ik kom onderstaande tweet tegen:

Klagen is in Nederland een tweede natuur geworden. Daarom heb ik besloten dat in deze blog niet te doen, terwijl ik het eigenlijk wel graag zou willen. Ik zou namelijk heel graag willen klagen over waarom er in Nederland geen officiële suikerrichtlijn is.

Dat is ook de reden waarom wij, de Foodsisters zelf een missie op poten gezet! Was dat nodig? In veel punten en ideeën komen we overeen met het Voedingscentrum. We hebben hetzelfde doel: mensen leren en inspireren over gezonde voeding.

En in ons koolhydraatarme kookboek vind je onderstaande punten die corresponderen met de nieuwe Schijf van Vijf van het Voedingscentrum

  • Meer groenten eten
  • Af en toe een recept met kikkererwten, linzen of kidneybonen
  • Weekmenu’s waarin noten worden geadviseerd
  • Rekeninghouden met de zoutinname
  • Niet te veel rood vlees
  • Er wordt zilvervliesrijst i.p.v. wit rijst aanbevolen
  • Geen suikerrijke dranken
  • Aan zuivel is gedacht

Wat is het belangrijkste aan ons kookboek en is het Voedingscentrum “vergeten” te vermelden?

Wij hebben een suikernorm ingesteld. In onze weekmenu’s eet je niet meer dan 6 suikerklontjes per dag. Dit is voor velen met een inactieve levensstijl meer dan genoeg. Kijk eerst eens kritisch naar je eigen beweeggedrag. Voldoe je echt aan de norm? Of blijf je liever binnen als het regent? Dan is het noodzaak om je suikerinname drastisch te verlagen.

Maak niet de denkfout: “Ik doe geen suiker in mijn koffie en thee dus ik eet al niet veel suikers.” Uit eigen onderzoek kunnen wij je meedelen dat er gemiddeld per dag 27 suikerklontjes gegeten worden. Lees ook eens onze blog: producten die stiekem toch veel suiker bevatten

Logisch dat vele van ons klagen over klachten als:

  • Weinig energie hebben
  • Steeds maar trek hebben in ‘iets’ lekkers
  • Darmklachten of stoelgangproblemen
  • Een dikke buik
  • Moeilijk kunnen afvallen

Zelf ben ik aan het einde van de zaterdagmiddag toen het droog was toch maar gaan hardlopen. Ik kon in het Flevopark welgeteld twee mede hardlopers begroeten. Na het hardlopen nam ik een cappuccino (zonder suiker). Nog lang geen zes suikerklontjes en daar ga ik vandaag ook niet boven komen. Ik gebruik als leidraad onze gezonde, lekkere en makkelijke recepten zonder suiker.

Koolhydraatarme weekmenu’s

Wil jij zonder klagen twee weken koolhydraatarm eten? Je slank, fitter en energieker voelen? Rust in je hoofd ervaren, omdat je niet hoeft na te denken of je nu wel gezond eet? Reserveer dan hier ons kookboek met twee gezonde en bovenal lekkere koolhydraatarme weekmenu’s.

 

 

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief