Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe word je slank zonder klagen?

Het is zaterdagochtend en ik word wakker van de regen die tegen mijn raam klettert. Normaal gesproken begin ik het weekend met een rondje hardlopen, maar bij het horen van de wind en regen zakt de moed me in mijn hardloopschoenen.

Ik trek mijn dekbed nog hoger op en kijk op mijn telefoon. Ik ben niet de enige die de balen heeft van dit hondenweer. Ik kom onderstaande tweet tegen:

Klagen is in Nederland een tweede natuur geworden. Daarom heb ik besloten dat in deze blog niet te doen, terwijl ik het eigenlijk wel graag zou willen. Ik zou namelijk heel graag willen klagen over waarom er in Nederland geen officiële suikerrichtlijn is.

Dat is ook de reden waarom wij, de Foodsisters zelf een missie op poten gezet! Was dat nodig? In veel punten en ideeën komen we overeen met het Voedingscentrum. We hebben hetzelfde doel: mensen leren en inspireren over gezonde voeding.

En in ons koolhydraatarme kookboek vind je onderstaande punten die corresponderen met de nieuwe Schijf van Vijf van het Voedingscentrum

  • Meer groenten eten
  • Af en toe een recept met kikkererwten, linzen of kidneybonen
  • Weekmenu’s waarin noten worden geadviseerd
  • Rekeninghouden met de zoutinname
  • Niet te veel rood vlees
  • Er wordt zilvervliesrijst i.p.v. wit rijst aanbevolen
  • Geen suikerrijke dranken
  • Aan zuivel is gedacht

Wat is het belangrijkste aan ons kookboek en is het Voedingscentrum “vergeten” te vermelden?

Wij hebben een suikernorm ingesteld. In onze weekmenu’s eet je niet meer dan 6 suikerklontjes per dag. Dit is voor velen met een inactieve levensstijl meer dan genoeg. Kijk eerst eens kritisch naar je eigen beweeggedrag. Voldoe je echt aan de norm? Of blijf je liever binnen als het regent? Dan is het noodzaak om je suikerinname drastisch te verlagen.

Maak niet de denkfout: “Ik doe geen suiker in mijn koffie en thee dus ik eet al niet veel suikers.” Uit eigen onderzoek kunnen wij je meedelen dat er gemiddeld per dag 27 suikerklontjes gegeten worden. Lees ook eens onze blog: producten die stiekem toch veel suiker bevatten

Logisch dat vele van ons klagen over klachten als:

  • Weinig energie hebben
  • Steeds maar trek hebben in ‘iets’ lekkers
  • Darmklachten of stoelgangproblemen
  • Een dikke buik
  • Moeilijk kunnen afvallen

Zelf ben ik aan het einde van de zaterdagmiddag toen het droog was toch maar gaan hardlopen. Ik kon in het Flevopark welgeteld twee mede hardlopers begroeten. Na het hardlopen nam ik een cappuccino (zonder suiker). Nog lang geen zes suikerklontjes en daar ga ik vandaag ook niet boven komen. Ik gebruik als leidraad onze gezonde, lekkere en makkelijke recepten zonder suiker.

Koolhydraatarme weekmenu’s

Wil jij zonder klagen twee weken koolhydraatarm eten? Je slank, fitter en energieker voelen? Rust in je hoofd ervaren, omdat je niet hoeft na te denken of je nu wel gezond eet? Reserveer dan hier ons kookboek met twee gezonde en bovenal lekkere koolhydraatarme weekmenu’s.

 

 

Deel bericht:

Ontvang ons gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

BlogReview

Melanie (-23 kg) en het hele gezin (-75 kg)

Ik kan nu uit mijn hart zeggen: Je bent wat je eet.

Lees verder »
BlogKerstVegetarisch

Kerstvoorgerecht met avocado

Een kerst-voorgerecht met avocado waarmee je iedereen blij maakt. Door de neutrale smaken zal je hier niet snel de plank mee mis slaan.

 Voorbereiding: 25 minuten
  Baktijd: 40 minuten
   Oventemperatuur: 180 ºC

Lees verder »
BlogKerstVoorgerecht

Kerstvoorgerecht met tonijn

Een lekker kerstvoorgerecht die makkelijk van te voren klaar te maken is. Zo heb je nog genoeg tijd om gezellig met je familie of vrienden bij te praten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Tot ziens!

Fijne dag nog en vergeet niet ons gratis weekmenu aan te vragen.

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Aanmelden
salade-menu

Ja, ik me wil graag inschrijven bij Foodsisters en het gratis weekmenu ontvangen.

Maak van afvallen een feestje! Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten. Vul hieronder je gegevens in

[activecampaign form=10 css=1]