Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe overleef ik sporten?

Zoals jullie ondertussen weten, houden de Foodsisters van sporten.

Het geeft je energie om weer een dag op kantoor of in de collegebanken te zitten. Maar hoe houden wij dit toch vol?

Wij delen graag onze tips met jou!

  1. Zoek een sport die je écht leuk vindt om te doen. Als je iets met plezier doet, houd je het langer vol.
  2. Ga samen met een vriend of vriendin. Je zegt minder snel nee als er iemand al voor je deur staat met sportkleren aan.
  3. Heb je een fitnessapparaat thuis staan? Schuif deze voor de tv en zet je favoriete tv-serie op. Waarschijnlijk heb je niet eens door dat je aan het sporten bent.
  4. Ga je een rondje hardlopen? Zet muziek op. Meezingen mag voor een grotere longinhoud, maar de voornaamste reden is dat de tijd sneller gaat.
  5. Heb je een smartphone/horloge/hartslagmeter met navigatie, neem die mee. Het is leuk om bij te houden of je je persoonlijk record in afstand of snelheid hebt verbeterd.
  6. Als je een teamsport doet, is afzeggen vaak lastiger waardoor je een goede stok achter de deur hebt. Daarnaast maak je hier snel nieuwe vrienden.
  7. Heb je een drukke agenda? Dit is geen excuus meer. Met de 7-minutes-workout-app ben je lekker aan het bewegen en het kost je maar een paar minuutjes.
  8. Stel jezelf een doel en geef jezelf die nieuwe schoenen waar je al een tijdje een oogje op had, cadeau als je je doel behaald hebt.

Zeg niet dat je morgen gaat beginnen als het vandaag ook nog kan. Want met deze tips wordt sporten appeltje-eitje!

Succes!

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief