Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe overleef ik het kerstdiner

Het is belangrijk om tijdens de feestdagen de juiste balans te vinden tussen alle lekkere gerechten die voor je neus worden opgediend. Als je van te voren bedenkt op welk moment van de dag je de koolhydraten wilt eten, zal je achteraf gezien minder koolhydraten binnenkrijgen dan wanneer je overal iets van pakt.

Wil je bij de brunch genieten van een plakje kerststol, geniet er dan ook van! Maar kies daarnaast niet ook nog voor een croissantje en ook nog de tulband. Als je mindful keuzes maakt, kies dan voor één van de mogelijkheden en geniet hier optimaal van. Wees vervolgens in de loop van de dag matig met koolhydraten. Bij het kerstdiner geldt het zelfde advies als bij de brunch. Geniet van je wijntje, maar sla dan het nagerecht over!

Hoe overleef ik het kerstdiner

Eet rustig en kauw uitvoerig.

Neem kleine hapjes.

Pauzeer tussendoor. Leg je bestek af en toe neer en stem af op je lichaam: wil je echt nog meer, of heb je eigenlijk al genoeg?

Praten met tafelgenoten mag, gezellig juist! Maar de korte stiltes waarbij de aandacht naar het eten uit gaat, helpt je om goed te proeven en te genieten.

Geen hap-slik-weg, maar neem de tijd om rustig te eten. Je lichaam heeft gemiddeld twintig minuten de tijd nodig om een signaal van verzadiging te geven. Heb je binnen een paar minuten je bord leeg, dan kan je lichaam zich daar niet op afstemmen.

Ben je een grote eter? Neem dan nog wat extra groente. Hier zitten geen koolhydraten in en daarmee kies je dus verstandig.

Drink tussendoor regelmatig wat water. Zo heb je eerder een verzadigd gevoel.

Grote borden, grote lepels en drukke conversaties met tafelgenoten maken dat je ongemerkt meer eet!

Kerstmis is nog maar net voorbij en het einde van het jaar klopt al aan de deur. Gezellig afsluiten met de meest geliefde mensen om je heen is natuurlijk een groot feest. Maar tijdens dit feestgedruis werk je vaak onbedoeld een groot aantal koolhydraten naar binnen. Denk maar eens aan de oliebollen en de glazen champagne! Volgende week tips voor oud en nieuw!

Enjoy your life! Fijne feestdagen.

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief