Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe overleef ik boodschappen doen…

Je kent het wel; vanuit werk even naar de supermarkt voor het avondeten. In de supermarkt vergrijp je je aan een kant-en-klaar maaltijd, een zak chips voor bij de tv en bij de kassa zie je dat je lievelingssnoepjes in de aanbieding zijn. Als je weer thuis bent kan het ongezonde leven beginnen. Het is tenslotte zonde om weg te gooien, niet waar?

Hoe overleef ik boodschappen doen…

Hoe ga je er voor zorgen dat er de volgende keer wél gezonde producten in je (koel)kast terecht komen? Lees verder voor onze tips!Maak altijd een boodschappenlijst van tevoren en houd je hieraan. Zo voorkom je dat je met dingen thuis komt die niet nodig zijn.

  1. Ga niet met een lege maag naar de supermarkt, want inderdaad, de versgebakken croissantjes ruiken dan nog lekkerder.
  2. Bekijk eerst de koelkast en keukenkastjes om te bepalen wat je écht nodig hebt.
  3. Zorg ervoor dat de keukenkastjes en koelkast niet te leeg raken waardoor je ’s avonds opeens Chinees moet afhalen of de pizzalijn moet bellen.
  4. Laat de kant-en-klaar maaltijden links liggen. Loop hier met een grote boog omheen direct door naar het verse fruit en de verse groente.
  5. Kies van tevoren een gezond en slank recept uit waarvan het water je in de mond loopt. Op deze manier komt het niet eens in je op om voor het vette eten te gaan.
  6. Koop een verse peper voor door je avondmaaltijd. Lekker en het stimuleert je stofwisseling.
  7. Heb je keuze uit meerdere merken van een product, lees dan goed de achterkant. Let hierbij op aantal calorieën, koolhydraten en vetten!

Succes!

Als je zelf nog handige tips hebt, post ze dan hieronder!

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief