Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Gezond snacken

Voordat een product in ons assortiment wordt opgenomen is het voor ons een belangrijk criterium: ga je hiermee afvallen?

Zo zijn we op een fantastisch product gekomen de sojaboontjes. Deze zijn zeer eiwitrijk en bevatten veel vezels. Noten zijn sowieso super gezond, maar bevatten wel veel calorieën. Daarom hebben wij mixen gemaakt met deze fantastische sojaboontjes. En in handige meeneem verpakkingen zodat jij onderweg altijd een verantwoord tussendoortje kunt eten.

Voedingswaarde55 gram cashewnoten1 zakje (55 g) JIP' Soja knabbelnootjes
Energie338 kcal237 kcal
Eiwit11,7 g20,4 g
Koolhydraten11,4 g3,7 g
Vet (waarvan verzadigd)26,9 g
4,8 g
13,6 g
1,9 g
Voedingsvezels2,1 g 9,5 g

De Jip nootjes bevatten per zakje 100 kcal minder. 1 zakje Jip nootjes levert 9,5 gram vezels. Ter vergelijking om dezelfde hoeveelheid vezels binnen te krijgen moet je 4 speltbroodjes (1 speltboterham 2,3 gram vezels) eten. Wil je minder koolhydraten eten dan kunnen de Jip nootjes prima als lunch aan je salade toevoegen.

Sojaboontjes zitten boordevol eiwit. Ter vergelijking om dezelfde hoeveelheid van 20 gram eiwit binnen te krijgen kun je ook 3 eieren eten of 4 glazen melk drinken.

Deel bericht:

Ontvang ons gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

BlogReview

Melanie (-23 kg) en het hele gezin (-75 kg)

Ik kan nu uit mijn hart zeggen: Je bent wat je eet.

Lees verder »
BlogKerstVegetarisch

Kerstvoorgerecht met avocado

Een kerst-voorgerecht met avocado waarmee je iedereen blij maakt. Door de neutrale smaken zal je hier niet snel de plank mee mis slaan.

 Voorbereiding: 25 minuten
  Baktijd: 40 minuten
   Oventemperatuur: 180 ºC

Lees verder »
BlogKerstVoorgerecht

Kerstvoorgerecht met tonijn

Een lekker kerstvoorgerecht die makkelijk van te voren klaar te maken is. Zo heb je nog genoeg tijd om gezellig met je familie of vrienden bij te praten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Tot ziens!

Fijne dag nog en vergeet niet ons gratis weekmenu aan te vragen.

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Aanmelden
salade-menu

Ja, ik me wil graag inschrijven bij Foodsisters en het gratis weekmenu ontvangen.

Maak van afvallen een feestje! Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten. Vul hieronder je gegevens in

[activecampaign form=10 css=1]