Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Geef je immuunsysteem een boost

Begin jij alweer te snotteren nu de eerste koude dagen zijn geweest? Ben jij de eerste die rillerig met een kleedje op de bank ligt zodra de ‘R’ in de maand is?

Griep en verkoudheid zorgt ervoor dat je geen puf hebt en je jezelf niet lekker voelt. Wapen je dus deze deze virussen. Met de winter op komst, is er geen betere tijd op me immuunsysteem een boost te geven.

Een sterk immuunsysteem is de beste verdediging tegen verkoudheid en griep. Je kunt je immuunsysteem verbeteren met de volgende tips.

  1. Ga eens 2 dagen per week supervasten. Wat het precies is, hoe het werkt en voorbeeldschema’s vind je in ons boek: Intermittent Fasting – Foodsisters
  2. Beweeg regelmatig. Met een goede conditie krik je je immuunsysteem behoorlijk op.
  3. Eet voeding met veel antioxidanten en vitamine C zoals knoflook, sinaasappelen en mandarijnen, bosbessen en groene thee
  4. Zorg voor goede bacteriën. Eet yoghurt of karnemelk om de goede bacteriën in je darm te verbeteren.
  5. Eet weinig suiker, suiker heeft juist weer een negatief effect op je immuunsysteem.

Eet groenten die groeien daar waar je leeft en in die groeien in dit seizoen. Denk dan aan:

Aardappelen, andijvie, artisjokken, aubergine, bleekselderij, bloemkool, boerenkool, broccoli, courgette, knolselderij, koolraap, pompoen, paddenstoelen, raapstelen, rode bieten, rode kool, snijbonen, sperziebonen, spitskool, spruiten, uien, winterpeen, witlof, witte kool, wortel.

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

BlogReview

Melanie (-23 kg) en het hele gezin (-75 kg)

Ik kan nu uit mijn hart zeggen: Je bent wat je eet.

Lees verder »
BlogKerstVegetarisch

Kerstvoorgerecht met avocado

Een kerst-voorgerecht met avocado waarmee je iedereen blij maakt. Door de neutrale smaken zal je hier niet snel de plank mee mis slaan.

 Voorbereiding: 25 minuten
  Baktijd: 40 minuten
   Oventemperatuur: 180 ºC

Lees verder »
BlogKerstVoorgerecht

Kerstvoorgerecht met tonijn

Een lekker kerstvoorgerecht die makkelijk van te voren klaar te maken is. Zo heb je nog genoeg tijd om gezellig met je familie of vrienden bij te praten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Direct starten met afvallen?

Bekijk ons gratis weekmenu

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Aanmelden
salade-menu

Ja, ik me wil graag inschrijven bij Foodsisters en het gratis weekmenu ontvangen.

Maak van afvallen een feestje! Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten. Vul hieronder je gegevens in

[activecampaign form=10 css=1]