Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Foodsisters zoeken uit!

Hoe kan ik nu kiezen wat gezond is? Is een vraag die we vaak krijgen. Ik ben vandaag naar de supermarkt gegaan en heb willekeurig een aantal ‘gezond ogende’ tussendoortjes uit de schappen gepakt of tussendoortjes die we veelvuldig bij cliënten in de tas zien terugkomen. In deze serie zal ik wekelijks één product uitkiezen waarvan ik laat zien hoe wij het product beoordelen, zodat je het straks ook zelf kan! Wat zegt Kellogg's over het tussendoortje:

Special K heeft een assortiment verrukkelijke tussendoortjes ontwikkeld, om op te stillen. ’s Middags trek in een tussendoortje? Geniet dan van een zakjeSpecial K Biscuit Moments, knapperige biscuitjes met 99 calorieën. Er zijn diverse heerlijke smaken, waaronder chocolade, aardbei en bosbessen. Ontdek ook het asssortiment Biscuit Moments. 

Deze week: Kellogg’s special K Biscuit Moments chocolat.

De ingrediënten:

Tarwemeel, vulling met chocoladesmaak (33%)(fructose, bevochtigingsmiddel {glycerol}, chocolade (6%) {cacaomassa, suiker, cacaoboter, cacaopoeder met verlaagd vetgehalte, emulgator [sojalecithine]}, dextrose, glucosesiroop,gemodificeerd zetmeel, cacaopoeder met verlaagd vetgehalte, stabilisatoren {E460, E466}, emulgator {sojalecithine}, aroma), suiker, plantaardige olie, maltodextrine, melkweipoeder, gemodificeerd zetmeel, emulgatoren (sojalecithine, E472e), invertsuikersiroop, rijsmiddelen (E500, E450, E341), johannesbroodpoeder, magere melkpoeder, zout, kleurstoffen (E150, E153), aroma.

ALLERGIE-INFORMATIE:

Bevat melk, tarwe en soja.

Wat dit vertelt:

Een tussendoortje, die goed vult en langzaam energie afgeeft zou hoog in eiwit moeten zijn en het liefst laag in koolhydraten. In de grafiek zie je terug dat dit product voornamelijk brandstof in de vorm van koolhydraten levert. Handig voor als je straks direct gaat sporten, maar als je hierna achter je bureau blijft zitten krijg je teveel energie in één keer. Het overschot slaat je lichaam op in vet.

Dat het veel koolhydraten bevat kun je zien aan twee dingen. Het eerste ingrediënt zit vaak het meest in het product. In dit geval is dat tarwemeel (bevat veel koolhydraten) en kan ik 7 soorten suiker vinden in de lange rij met ingrediënten. Wil je liever ‘pure’ producten kiezen? Kijk dan eens naar de hoeveelheid ingrediënten in een product. En hoeveel ingrediënten zou je normaal gesproken bij biscuits verwachten als je het bijvoorbeeld zelf zou maken. Bij deze biscuits zijn het er maar liefst 30 waarvan 7 verschillende benamingen voor suiker.

Dit product levert zijn energie met name uit koolhydraten (gelijk aan 4,5 suikerklontje) en bevat bijna geen eiwitten. Luister naar je lichaam, waarschijnlijk heb je redelijk snel na het eten van dit koekje alweer honger.

Voor tips over gezonden tussendoortjes lees ons artikel: Gezonde tussendoortjes

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief