Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

De koek is op

Bij de koffie hoort wat lekkers Een appel bij de koffie? De meesten zullen raar opkijken. Bij de koffie hoort tenslotte wat ‘lekkers’, dat heb je verdiend en dat gun je jezelf. Met ‘lekkers’ bedoel je dan natuurlijk een koekje, niet een appel. En na een koekje of twee laat je nog even zo’n lekker stukje pure chocolade rustig in je mond wegsmelten mmmm.

Last hebben van zoetekauw zijn
Eigenlijk zijn we allemaal even grote zoetekauwen. We lachen om ons eigen snoepgedrag en over hoe makkelijk we door de knieën gaan voor onze chocolade verslaving. Een zoetekauw zijn is echter niet zo onschuldig als het lijkt. Ongemerkt heb je misschien zelfs best veel last van jouw hang naar suiker:

  • Lust jij eigenlijk alleen nog maar zoetigheid
  • Voel jij je vaak vermoeid en futloos?
  • Heb je vaak darmklachten?
  • Heb je continue trek in suikerrijk eten?
  • Sluipen de kilo’s eraan terwijl je niet extreem veel eet?

 

Tijd voor een nieuwe eetwijze

Misschien moet de knop dan toch eens om en wordt het tijd voor een nieuwe eetwijze. Om je oude snoepgewoontes en smaak resetten. Dat kun je heel gemakkelijk zelf doen. Eet eens een paar weken niet meer dan 50 gram toegevoegde suiker per dag en je zult al na een paar dagen het effect van het eten van minder suikers gaan merken. Je voelt je fitter en snakt stukken minder naar zoetigheid.

 

Start eens met twee weken zonder suiker

In ons boek geven wij je weekmenu’s waarmee je elke dag onder de 50 gram suikers blijft. Start ook eens met twee weken zonder suiker, om te testen of het jou bevalt! En het goede nieuws is: er blijft ook dan nog genoeg ruimte over voor lekkers en het vervullen van de behoefte van de choco-holics onder ons. Wat dacht je van onze chocomousse met banaan en cacao? Smullen zonder lege kcal.

 

Meer recepten zonder suiker?

BESTEL NU:

 

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief