Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

6 tips om je gezonde levensstijl vol te houden

Afkicken van suikers is makkelijker gezegd dan gedaan. Het gaat vaak een paar weken goed, je voelt je trots en je hebt verleidingen weerstaan.

Maar moeilijke momenten waren er wellicht ook…. Momenten waarop je denkt: “Het heeft allemaal geen zin. Ik kan net zo goed stoppen en na feestdagen begin ik wel weer..” Blijf bij je eerste gevoel, trots! Hou hieraan vast en zet door! Dit hoort er bij.

Herken je deze situaties?

  1. Op een verjaardagsfeestje
    De jarige job heeft zo haar best gedaan in de keuken bij het maken van een lekkere verjaardagstaart. Ze zou teleurgesteld zijn als je zou weigeren voor een stukje taart. Zelf wil je niet ongezellig doen en je weet dat je het heerlijk vindt. Dus vooruit….
    TIP: Bedenk voor je naar de verjaardag gaat, wat je wel en niet wilt nemen. Beter om alleen wat rauwkost en een (mager) hartig hapje te nemen. Voor optimaal resultaat: drink thee met een smaakje en water met een schijfje citroen.
  2. Moe op de bank
    Je hebt het jezelf al een paar dagen beloofd. Vrijdagavond is jouw avond! Je bent moe, hebt de hele week hard gewerkt, nu is het tijd voor jezelf, tijd voor wat lekkers. Ondanks je voornemen om maar één handje M&M’s te nemen.
    TIP: Ga na waar je daadwerkelijk behoefte aan hebt als je moe bent. Ga bijvoorbeeld op tijd naar bed, neem tijd voor een warm bad, trakteer jezelf op je favoriete tijdschrift.
  3. Uit eten
    Lekker weer eens uit eten! Je hebt er ontzettende zin in. De hele dag heb je al weinig gegeten, om calorieën en honger te ‘sparen’. In het restaurant heb je zo’n trek, dat je toch ook dat heerlijke dessert met chocolade mousse besteld.  Je zit hierdoor propvol.
    TIP: Zo voorkom je het de volgende keer: neem een licht tussendoortje voordat je naar het restaurant gaat. Zo voorkom je dat je te veel honger hebt. En eet langzaam en rustig. Je voelt dan sneller wanneer je maag vol is.
  4. Gewoon even geen zin in een strak eetprogramma
    Je baalt ervan dat je geen toegevoegde suikers mag. Je wilt weer eens lekker een graai in de pot met drop nemen en niet meer aan je gewicht hoeven denken. Vandaag ga jij je te buiten aan lekkere dingen.
    TIP: Zo voorkom je het de volgende keer: bedenk even hoever je al gekomen bent. Het zou echt jammer zijn dat nu allemaal op te geven. Al dat harde werken van de afgelopen weken helemaal voor niets? Vraag ook hulp aan je partner, vriend of collega. Laat blijken dat je het even niet zit zitten. Wat peptalk kan iedereen op zijn tijd goed gebruiken!
  5. Zin in iets lekkers tussen door?
    Zorg er altijd voor dat je een verantwoord tussendoortje bij de hand hebt! Wij noemen dit ook wel de safety kit. Zorg dat in je tas en in de auto altijd wat gezonde snacks liggen.
  6. Ga NIET op de weegschaal staan.
    Ga na een keer zondigen niet op de weegschaal staan. Je zult namelijk niet gelijk een kilo vetmassa aankomen na het eten van een gebakje. Gebruik je hoofd als weegschaal. Na het zondigen zul je weer de draad op moeten pakken en je best gaan doen.
  7. Het allerbelangrijkste is, wees niet te lief voor jezelf door tegen jezelf te zeggen: “Vandaag mag het.” “Morgen ga ik de draad weer oppakken.” “Maandag begin ik opnieuw.” Het gevaar is dat je in deze troostende woorden blijft hangen en resultaat uit blijft. Stel jezelf de vraag: brengt deze actie mij dichter bij mijn doel? Of juist niet?
Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief