Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Gabriëla (-10kg)

Het volgen van de weekmenu's is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees hier hoe het Gabriëla is gelukt om 10 kilo af te vallen ondanks haar Fibromyalgie👇

Gabriëla: ” Ik ben 64 en leef alleen, maar ik heb een relatie en werk op 2-3dagen als vrijwilliger in een museum en daarnaast ben ik dagelijks bezig in mijn atelier.

Ik lijd aan de ziekte Fibromyalgie. Ik heb daardoor veel last van pijn in de knieën. Stress heeft een bijzonder negatief impact op mijn gezondheid omdat het de pijn verergerd en mijn energielevel naar beneden haalt. Mijn lichaam schakelt bij stress op ‘overlevingsmodus’ en verzet zich tegen elke poging om af te vallen.

Dat is de reden dat ik een dieet alleen in stressvrije tijden kan beginnen. Zo heb ik jarenlang last van het jojo-effect gehad.

Bij de omschakeling op het koolhydraatarme menuplan van jullie, deze zomer, merkte ik snel een succes. Door de tussendoortjes vond ik het ook niet zo moeilijk vol te houden. Wat ik nog wel moeilijk vind is om genoeg water te drinken, ik vergeet het gewoon als ik bezig ben.

In het (winter) boek waar de koolhydraatarme en de keto menu plannen in staan viel mij op dat het verschil voor mij niet zo heel groot is met keto omdat ik bij de koolhydraatarme menuplannen vaak toch geen behoefte in de de tussendoortjes had. Daarom ben ik overgestapt naar keto.

Door rugproblemen kan ik alleen zoveel bewegen als de pijn toelaat. Maar als ik niet in staat ben om te wandelen of te fietsen doe ik spieroefeningen thuis. Door het afvallen is mijn energiepeil gestegen en uiteraard heb ik minder problemen van kortademigheid. Daarnaast ben ik minder vaak moe. 

Mijn sociale omgeving maakt het mij niet altijd makkelijk maar in het algemeen wordt ik toch gesteund. Af en toe zijn er situaties (feestjes, feestdagen of stresssituaties) waardoor ik uit mijn dieet-ritme kom. Ik pak het dan wel altijd daarna weer op zonder mijzelf iets te verwijten. In tegendeel; ik beloon mezelf ervoor dat ik toch aan mijn doel vasthou om af te vallen, met een bloemetje of een hebbedingetje voor in mijn verzameling. Dit doe ik ook  bij elke 3 kg die ik minder weeg. 

Ik ga nu na een stressvolle ziekteperiode weer beginnen (na kerst) met de koolhydraatarme menu’s en denk dat ik daarna, eind januari, weer zal overstappen naar keto. Ik ben niet bang dat ik terugval omdat ik weet dat ik het zo weer kan oppakken en ook de motivatie daartoe heb. Ik weet dat ik me beter voel als ik geen suiker binnen krijg. 

Ik heb het ‘In 8 weken slank’ boek (dat was de eerste) en heb sinds dit jaar ook het ‘Winterboek’.
Ik vind de weekmenu’s het beste omdat je zo de dagen en recepten kunt omruilen als er dagen zijn waar je de recepten niet van lust.
Wat ik nog mee wil geven: ga vooral beginnen en niet boos op jezelf zijn wanneer je je een keer niet streng aan het menuplan houdt. Dat is mij ook gebeurd op een vakantieweekend. Ga gewoon weer opnieuw met de menu’s verder.Ook belangrijk is om niet aan het begin al te grote doelen te stellen. Maak liever steeds nieuwe wanneer je een etappendoel gehaald hebt. Beloon jezelf bijvoorbeeld met een bos bloemen wanneer je een doel bereikt hebt. “

Wil je ook starten met onze weekmenu’s? Neem dan een kijkje in onze webshop

 

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

Review

Lisette -15 kg

Lees hier hoe het Lisette is gelukt om ondanks haar darmklachten maar liefst 15 kilo af te vallen in een half jaar! Lisette (64): “Ik heb vele diëten geprobeerd omdat ik veel last had van …

Lees verder »
AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief