Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Welke kwark is gezond?

Welke kwark of Griekse yoghurt is gezond?

Welke zuivel kan ik het beste kiezen?

Een veel gestelde vraag. Een bakje kwark of Griekse yoghurt is een prima koolhydraatarm en eiwitrijk ontbijt. Maar welke kan je nu het beste kiezen?

Wat is beter de volle of magere kwark of yoghurt?

Vroeger was de  term ‘let op vet’ erg populair. Inmiddels is deze mening wel bijgesteld. Vet zorgt ervoor dat je langer verzadigd blijft en je dus minder snel trek krijgt in andere ongezonde dingen.

In onze praktijk zien we ook niet direct verschil in gewichtsverlies als iemand kcal probeert te ‘besparen’ door voor de magere variant te kiezen. Griekse yoghurt bevat 125kcal per 100 gram en Griekse yoghurt 54kcal, maar hierbij heb je dus meer kans op hongergevoel.

Wat is naast de hoeveelheid vet nog meer van belang?

Het is ook goed om te kijken naar de substantie van de kwark. Hoe dikker de kwark hoe langer je een verzadigd gevoel zult hebben. Maar hoe de ene kwark dikker kan zijn dan een andere? Dat lijkt toch wel een beetje een mysterie. De ‘echte’ kwark kun je haast alleen nog maar krijgen bij een boerderij winkel. De keuringsdienst van waarde heeft hier een interessante video over gemaakt. https://youtu.be/IDCE54qZuMY

Smaakt het zoet, laat het dan staan!

Heel simpel, de zoete varianten zitten vol met (fruit)suiker en soms ook met zoetstoffen, welke een slechte invloed kunnen hebben op je darmgezondheid. Daarnaast zal je met deze ‘yoki-varianten’ continue je zoetbehoefte blijven stimuleren. Waardoor je smaak zich aan deze zoetigheid blijft aanpassen.

Wil je nog meer uitleg over dit onderwerp? Hier hebben wij een video voor je opgenomen.

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief