Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe overleef ik de peuterpubertijd?

Nee, dat hoef ik niet!” “Nee, nee, nee!” De meeste onder ons zullen dit tafereel aan tafel wel herkennen. Je hebt een uur lopen zwoegen in de keuken, met liefde de gerechten bereid en dan zegt je lieftallige peuter “nee”.

Je kan natuurlijk gaan vertellen dat ze geen toetje krijgen als ze hun bord niet leeg eten, of dat groenten écht heel gezond zijn. Maar hier hebben ze vaak geen boodschap aan. Ik stond ook raar te kijken toen ik het tartaartje van mijn zoontje Hidde uit mijn haren kon plukken. Dus ik ben er inmiddels ook wel achter dat er soms wat creativiteit nodig is om je peuter zijn bordje te laten leeg eten. Daarom, delen wij graag onze tips met jullie.

 Hoe overleef ik de peuterpubertijd?

– Peuters willen vaak geen saaie groenten eten. Maak daarom van hun bord een gezichtje of figuurtje. Dit ziet er vrolijker uit, waardoor je peuter ook vrolijker wordt.
– Laat je kindje meehelpen. Niets is leuker dan mama helpen met roeren, iets aangeven of alvast de servetten mooi vouwen.
– Verstop de groente: Maak verse soep. Dit zit boordevol groente, maar is niet te zien omdat dit gepureerd is. Voor lekkere recepten klik je hier. Ook kan je hartige muffins maken. Dit ziet er uit als een cakeje, waardoor het eten ervan al een feest wordt. Binnenkort zetten wij hiervan een recept op de site.
– Leg een moestuintje aan. Biologisch, lekker en verantwoord. En voor de kinderen is het leerzaam en leuk om te helpen.
– Maak zelf groentechips. Bijvoorbeeld de boerenkoolchips, recept. 
– Laat kinderen kiezen tussen twee groenten voor die avond. Bijvoorbeeld broccoli of sperziebonen.
– Schep niet in één keer te veel groente op.
– Laat kinderen al hun zintuigen gebruiken. Zien, proeven, voelen. Laat ze dus gerust met hun handen eten. Dat levert vaak hele grappige foto’s op 🙂

Succes!

De volgende keer: Hoe overleef ik boodschappen doen?

Deel bericht:

Ontvang ons
gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

AvondmaaltijdKetogeen dieet

Keto sperziebonen salade

Wie zegt dat een salade altijd sla moet bevatten? In deze salade gebruiken we sperziebonen als basis.

Lees verder »
BlogKoolhydraatarmTussendoortje

Koolhydraatarme tussendoortjes

Gezonde koolhydraatarme tussendoortjes zijn vaak moeilijk zelf te verzinnen. In de blog geven we 21 voorbeelden van gezonde tussendoortjes (koolhydraatarm) Afvallen wordt een stuk gemakkelijker vol te houden als je regelmatig iets eet. In de Foodsisters weekmenu’s mag je drie keer per dag iets tussendoor eten. Zo voorkom je een dip of lekkere trek, waardoor je anders snel de verkeerde dingen zou kiezen. Kies iets gezonds zoals fruit, yoghurt. Deze koekjes leveren je belangrijke bouwstoffen omdat ze niet van tarwemeel maar van amandelmeel en lupinemeel zijn gebakken.

Lees verder »
BlogReview

Hendriëtte (-30kg)

Het volgen van de weekmenu’s is voor mij de sleutel geweest. Diëten voelt als een verplichting voor mij. Dat heb ik losgelaten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief