Gezond en slank met Nederlands populairste weekmenu’s.

Afvallen én lekker eten wij maken het mogelijk.

Ontdek het geheim van de Foodsisters weekmenu’s. Iedereen kan het!

Pak je energie terug. Geef je gezondheid een boost met onze weekmenu’s.

Makkelijk, praktisch en lekker afvallen was nog nooit zo makkelijk.

Al 5 jaar in de top 10 bestverkochte dieetboeken bij bol.com

Simpel afvallen met lekkere recepten. Voor iedereen!

Maak vandaag een start naar een fit en energiek leven.

Verlies makkelijk gewicht met de beste koolhydrraatarme weekmenu’s van Nederland.

Hoe overleef ik de peuterpubertijd?

Nee, dat hoef ik niet!” “Nee, nee, nee!” De meeste onder ons zullen dit tafereel aan tafel wel herkennen. Je hebt een uur lopen zwoegen in de keuken, met liefde de gerechten bereid en dan zegt je lieftallige peuter “nee”.

Je kan natuurlijk gaan vertellen dat ze geen toetje krijgen als ze hun bord niet leeg eten, of dat groenten écht heel gezond zijn. Maar hier hebben ze vaak geen boodschap aan. Ik stond ook raar te kijken toen ik het tartaartje van mijn zoontje Hidde uit mijn haren kon plukken. Dus ik ben er inmiddels ook wel achter dat er soms wat creativiteit nodig is om je peuter zijn bordje te laten leeg eten. Daarom, delen wij graag onze tips met jullie.

 Hoe overleef ik de peuterpubertijd?

– Peuters willen vaak geen saaie groenten eten. Maak daarom van hun bord een gezichtje of figuurtje. Dit ziet er vrolijker uit, waardoor je peuter ook vrolijker wordt.
– Laat je kindje meehelpen. Niets is leuker dan mama helpen met roeren, iets aangeven of alvast de servetten mooi vouwen.
– Verstop de groente: Maak verse soep. Dit zit boordevol groente, maar is niet te zien omdat dit gepureerd is. Voor lekkere recepten klik je hier. Ook kan je hartige muffins maken. Dit ziet er uit als een cakeje, waardoor het eten ervan al een feest wordt. Binnenkort zetten wij hiervan een recept op de site.
– Leg een moestuintje aan. Biologisch, lekker en verantwoord. En voor de kinderen is het leerzaam en leuk om te helpen.
– Maak zelf groentechips. Bijvoorbeeld de boerenkoolchips, recept. 
– Laat kinderen kiezen tussen twee groenten voor die avond. Bijvoorbeeld broccoli of sperziebonen.
– Schep niet in één keer te veel groente op.
– Laat kinderen al hun zintuigen gebruiken. Zien, proeven, voelen. Laat ze dus gerust met hun handen eten. Dat levert vaak hele grappige foto’s op 🙂

Succes!

De volgende keer: Hoe overleef ik boodschappen doen?

Deel bericht:

Ontvang ons gratis e-book

Met het koolhydraatarme weekmenu van de Foodsisters vol gezonde en suikervrije recepten.

Gerelateerde berichten

BlogReview

Melanie (-23 kg) en het hele gezin (-75 kg)

Ik kan nu uit mijn hart zeggen: Je bent wat je eet.

Lees verder »
BlogKerstVegetarisch

Kerstvoorgerecht met avocado

Een kerst-voorgerecht met avocado waarmee je iedereen blij maakt. Door de neutrale smaken zal je hier niet snel de plank mee mis slaan.

 Voorbereiding: 25 minuten
  Baktijd: 40 minuten
   Oventemperatuur: 180 ºC

Lees verder »
BlogKerstVoorgerecht

Kerstvoorgerecht met tonijn

Een lekker kerstvoorgerecht die makkelijk van te voren klaar te maken is. Zo heb je nog genoeg tijd om gezellig met je familie of vrienden bij te praten.

Lees verder »

Inloggen

Meld je aan voor het gratis weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Meld je hier aan voor het gratis keto-weekmenu en ontvang de nieuwsbrief

Tot ziens!

Fijne dag nog en vergeet niet ons gratis weekmenu aan te vragen.

Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten? Vul hieronder je gegevens in.

Aanmelden
salade-menu

Ja, ik me wil graag inschrijven bij Foodsisters en het gratis weekmenu ontvangen.

Maak van afvallen een feestje! Een week lang genieten van onze heerlijke en makkelijke recepten. Vul hieronder je gegevens in

[activecampaign form=10 css=1]