Succesvol afvallen
op een gezonde wijze!

NR #1 kookboek van Nederland!

investeer in jezelf

Ervaar het gemak van onze weekmenu’s, val kilo’s af en zet elke dag een heerlijke maaltijd op tafel.

Foodsisters
in 8 weken slank

boek

  • 8 weekmenu’s
  • Minder suiker, op een makkelijke manier
  • Iedereen kan de maaltijden bereiden
  • Kilo's verliezen
  • Vegetarische en glutenvrije opties bij de recepten
  • Investering maar €25,00


HET IS LEUK, MAKKELIJK ÉN LEKKER!


Elke dag heerlijk eten! Zonder na te hoeven denken hoe je een gezonde en slanke maaltijd moet maken. Dat doe je met ons 8 weken slank boek ❤️❤️
Geen diëten, niet 'afzien', maar gewoon eens iets anders eten zonder rare ingrediënten.

Bestel nu je prachtige kookboek met maar liefst 300 pagina's slanke en suikervrije recepten voor veel kookplezier

Onze klanten beoordelen ons programma met een

3

Uit meer dan 1.400 reacties

45000

trouwe volgers

0

jaar

toonaangevende ervaring

GA DE UITDAGING AAN EN DOE OOK MEE VOOR MAAR €25,00

⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Ik was altijd heel sceptisch over koolhydraatarm, maar dankzij de Foodsisters ben ik volledig om! Geen honger en de kilo's vliegen er af."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Zelfs voor iemand die geen keukenprinses is recepten die heel goed te volgen zijn."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Ik vind het in één woord geweldig! In mijn eerste week ben ik al 2 kilo afgevallen."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Ik vind het in één woord geweldig! In mijn eerste week ben ik al 2 kilo afgevallen."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Je niet hoeft na te denken ‘wat moet ik vandaag weer eten’ want dat denkwerk hebben ze al voor jou gedaan."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Fijne manier om zwangerschapskilo’s kwijt te raken."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Fijne manier om zwangerschapskilo’s kwijt te raken."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Fijne manier om zwangerschapskilo’s kwijt te raken."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Zeker een aanrader. Vooral met een druk leven. Ook de voedingswaarde en boodschappenlijst is super handig. Ik voer mijn boodschappen online in volgens het lijstje."
⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐
Lees verder
"Fijne manier om zwangerschapskilo’s kwijt te raken."
Previous
Next

Zo lief al die foto's die jullie delen van het kookboek. Fijn dat al zoveel mensen gaan starten.⠀⁠Dit maakt ons heel blij! 😀😀

Wil jij na 8 weken ook kunnen zeggen: ik ga vanaf nu niet meer terug naar hoe ik at. Dit is mijn nieuwe levensstijl geworden! 💪 💪

Ik eet net zoals de Foodsisters! Voel me fitter, energieker en zit lekker in mijn vel!

Probeer zelf eens wat 8 weken gezond en zonder suiker met jouw lichaam doet. Je bent je beste testpersoon.

Waar wacht je nog op? Het is niet moeilijk écht iedereen kan onze 8 weekmenu’s prima volgen.

8 weken is voldoende om al je oude gewoontes af te leren en een frisse start te maken. Wij laten je zien hoe dat kan. Wij geven al 12 jaar meer dan duizenden mensen begeleiding op het gebied van suikervrij en koolhydraatarm eten.

Alle begin is lastig
Als je start zal het in het begin best lastig zijn, geen light frisdrank en geen zuivel met een smaakje (zoals drinkyoghurt rode vruchten, aardbei of perzik smaak) ). Ook geen natuurlijke suiker vervangers zoals dadels of kokosbloesemsuiker.

Waarom moet je zo strikt zijn voor jezelf?

Wij willen dat je ook écht de smaak van zoet gaat afleren. Zo wordt je smaak als het ware gereset. We verwachten dat je enkele weken er écht 100% voor gaat. Alleen zo ga je geweldige resultaten boeken. En heb je er je hele leven hier profijt van.

We zijn allemaal zoetekauwen
We lachen soms om ons eigen snoepgedrag en over hoe makkelijk we door de knieën gaan voor onze chocolade of drop verslaving. Ach, één dropje kan inderdaad geen kwaad, maar het wordt vaak een opeenstapeling van ongezonde dingen. Een zoetekauw zijn is echter niet zo onschuldig als het lijkt. Gemiddeld eten we 26 suikerklontjes per dag.

Ongemerkt heb je misschien zelfs best veel last van jouw hang naar suiker:
– Lust jij eigenlijk alleen nog maar zoetigheid
– Voel jij je vaak vermoeid en futloos?
– Heb je vaak darmklachten?
– Heb je continue behoefte om iets in je mond te stoppen?
– Sluipen de kilo’s eraan terwijl je niet extreem veel eet?

Keer het om
In ons kookboek gaan wij nog een stapje gezonder. Wist je dat je met de weekmenu’s gemiddeld elke dag onder de 75 gram koolhydraten blijft. En je eet als een als een flexitariër. Ofwel een paar keer per week geen vlees, maar extra veel groenten.

Smullen zonder zorgen
Start ook om te testen of het jou bevalt! En het goede nieuws is: er blijft ook dan nog genoeg ruimte over voor lekkers. Wat dacht je van onze chocomousse met banaan en de healthy chocoladekoeken? En er staat zelfs een super gezond appeltaartje op het menu. Smullen zonder lege calorieën.

Wij wensen je veel succes met de start naar een suikervrij en koolhydraatarm leven!

Dit boek is niet in één week gemaakt, maar al een aantal jaren getest en nu NOG beter geworden. En na al jullie reacties zijn wij er helemaal van overtuigd! Dit is één van de beste boeken die je kunt gebruiken als je op een gezonde wijze kilo's wilt verliezen en fitter wilt worden.


Ja ik wil ook meedoen


Wist je dat veel deelnemers ons boek nog veel langer blijven gebruiken.

Het bevalt zo goed, dat ze er gewoon mee doorgaan.
Niet alleen om af te vallen, maar ook omdat ze zich er beter bij voelen en de recepten lekker zijn!
Zo ook Jannie, die niet alleen 20 kilo is afgevallen, maar zich ook fitter en energieker voelt en na jaren weer goed slaapt. Lees hieronder Jannie haar hele verhaal.
👇 👇 👇

Stel je eens voor dat je over 8 weken 8 kilo bent afgevallen.
Je eet een makkelijke lunch met voedzaam brood, met noten en zaden, het is heerlijk vullend en je kunt zonder honger de hele middag weer vooruit.
De recepten die je in de avond maakt zijn allemaal even heerlijk en gemakkelijk. Wij zijn zelf ook geen chef-koks dus dat scheelt
😉 . Geen ellenlange recepten en lastige ingrediënten. Gewoon ‘normaal’ en elke dag weer wat anders eten.
Wil jij net als Jannie en vele andere deelnemers kunnen zeggen:
"
Ik ga vanaf nu niet meer terug naar hoe ik at. Dit is mijn nieuwe levensstijl geworden!"
"Ik eet net zoals de Foodsisters! Voel me fit, energiek en zit lekker in mijn vel!"
Je bent je beste testpersoon. Met een eigen lichaam, dat vaak net iets anders "werkt" dan dat van een ander. Gewoon proberen en testen waar jij je goed bij voelt, is vaak de beste methode. Waar wacht je nog op? Het is niet moeilijk écht iedereen kan onze 8 weekmenu’s prima volgen.

Hoi,

Mijn naam is Jannie (68) getrouwd en ik heb 2 dochters en inmiddels 5 kleinkinderen. Ik heb geen werk, 20 jaar geleden ben ik na een heftige operatie wegens baarmoederkanker helaas invalide verklaart. Wat als
gevolg had dat ik hele dag thuis kwam te zitten en dan met al wat lekker was in mijn mond stoppen…. Je begrijpt wat de gevolgen zijn geweest.

Ik heb in de loop van de tijd allerlei diëten geprobeerd. Dat ging dan een poosje wel aardig, maar zodra ik weer normaal met de pot mee at vlogen de kilo's er weer aan. Zo ging het dus jaren door, ik was echt een jojo.

Totdat ik op een gegeven moment op Facebook de Foodsisters tegen kwam, ik dacht dit is mijn laatste strohalm die ik wil proberen. Toen heb ik de stap genomen en het boek en de Protein broden besteld.

Wat me daarna is overkomen is niet te beschrijven. Ik was zo verbaasd dat ik elke dag weer heerlijk at en daarbij hoefde ik ook niet lang in de keuken te staan.

Kilo na kilo ging eraf en voelde me er heel fijn bij, veel meer energie en minder moe, ook sliep ik na jaren weer goed. Al met al dus superblij dat ik Foodsisters tegenkwam die me hier super bij hebben geholpen.

Ik ben nu al voor de tweede keer aan het 8 weken boek begonnen en ben inmiddels 20 kilo kwijt waar ik superblij mee ben. Straks ga ik verder met de weekmenu’s uit de 4 jaarboeken.

Ik ben er nog lang niet, maar we gaan vrolijk verder en voor mij geen ander eten meer dan dat van Foodsisters.

Dus niet twijfelen, maar doen want dit helpt echt!!!!

Ik sluit een begin foto bij en van het lekkere eten.

Een na foto wil ik pas sturen als ik echt tevreden ben op mijn gewicht, hopelijk begrijpen jullie dit.

Heel veel liefs van een heel tevreden Jannie.


Wat een leuke e-mail mochten wij ontvangen van Yvonne. Yvonne werkt als parttime zorgverlener. Is gek om oldtimer kevers, hun kajuitbootje en hun camper.

In het verleden heeft Yvonne haar kokspapieren gehaald en weet dus echt wel een mooie maaltijd op tafel te zetten.

Yvonne: “Ik ben heel mijn leven al met eten bezig, ik kon altijd alles eten wat ik wilde en mijn trek was onverzadigbaar.

Ik bleef altijd slank en als moeder van drie kinderen kwam er wel eens wat aan. Door ww viel ik wel af, maar daarna was het voor mij niet vol te houden. Ik heb jaren zonder kookboeken gekookt. Ik vond dat ik
ervaring genoeg had en wist wat goed en slcht was, maar ook ik ging de fout in.

Sinds mijn overgang 3 jaar geleden kwamen de kilo’s er snel aan. Ik viel niet af en ik probeerde het koolhydraatarme dieet volgens Facebook. Waar je veel eieren, oepsies en spek etc. mocht eten. Dat leuk me wel wat. Ja ik viel wel af, maar het bleef toch aan mij knagen dat deze levenswijze niet goed is voor de mens. Hoe moest toch anders kunnen?

Toen we gingen eten bij vrienden, zetten ze een heerlijk diner met puree van knolselderij, eendenborst en een romige courgettesoep op tafel. Ze vertelde ons over jullie boeken en lieten ons de broden zien. Ze zagen er overigens ook super goed uit. Hij -10 kg en zij -7 kg!

Na deze gezellige avond was ik een ervaring rijker, gelijk na thuiskomst het boek en de broden besteld.

Mijn man deed ook mee met de avondmaaltijden, hij hoefde er geen kilo’s af maar is wel wat strakker geworden, hij ziet er nu nog beter uit.

We waren verbaasd over de heerlijke gerechten die in een handomdraai gemaakt zijn, verbazend hoe lekker de gerechten gecombineerd zijn.

Met mijn koksverleden, is mijn mes mijn linkerhand, als iemand niet zo handig is met het snijden, dan raad ik de deelnemers aan een keukenmachine met blender aan. Bij de kringloop winkel ook nog betaalbaar.

Er zijn zoveel heerlijke recepten maar de tomatensoep en de spinaziesalade met knoflook en sinaasappel zijn mijn nummers 1.

Ik voor me zo heerlijk! Ik heb geen opgeblazen gevoel en lichaam meer, geen maagzuur ’s nachts, ben inmiddels 8 kg kwijt en ga door met de boeken. Ik raad het iedereen aan, je voelt je zo goed en het is gezond en super lekker!

Vriendelijke groeten

Yvonne.

Wil jij na 8 weken ook kunnen zeggen: ik ga vanaf nu niet meer terug naar hoe ik at. Dit is mijn nieuwe levensstijl geworden! 💪 💪

Ik eet net zoals de Foodsisters! Voel me fitter, energieker en zit lekker in mijn vel!

Probeer zelf eens wat 8 weken gezond en zonder suiker met jouw lichaam doet. Je bent je beste testpersoon.

Waar wacht je nog op? Het is niet moeilijk écht iedereen kan onze 8 weekmenu’s prima volgen.

8 weken is voldoende om al je oude gewoontes af te leren en een frisse start te maken. Wij laten je zien hoe dat kan. Wij geven al 12 jaar meer dan duizenden mensen begeleiding op het gebied van suikervrij en koolhydraatarm eten.

Alle begin is lastig
Als je start zal het in het begin best lastig zijn, geen light frisdrank en geen zuivel met een smaakje (zoals drinkyoghurt rode vruchten, aardbei of perzik smaak) ). Ook geen natuurlijke suiker vervangers zoals dadels of kokosbloesemsuiker.

Waarom moet je zo strikt zijn voor jezelf?

Wij willen dat je ook écht de smaak van zoet gaat afleren. Zo wordt je smaak als het ware gereset. We verwachten dat je enkele weken er écht 100% voor gaat. Alleen zo ga je geweldige resultaten boeken. En heb je er je hele leven hier profijt van.

We zijn allemaal zoetekauwen
We lachen soms om ons eigen snoepgedrag en over hoe makkelijk we door de knieën gaan voor onze chocolade of drop verslaving. Ach, één dropje kan inderdaad geen kwaad, maar het wordt vaak een opeenstapeling van ongezonde dingen. Een zoetekauw zijn is echter niet zo onschuldig als het lijkt. Gemiddeld eten we 26 suikerklontjes per dag.

Ongemerkt heb je misschien zelfs best veel last van jouw hang naar suiker:
– Lust jij eigenlijk alleen nog maar zoetigheid
– Voel jij je vaak vermoeid en futloos?
– Heb je vaak darmklachten?
– Heb je continue behoefte om iets in je mond te stoppen?
– Sluipen de kilo’s eraan terwijl je niet extreem veel eet?

Keer het om
In ons kookboek gaan wij nog een stapje gezonder. Wist je dat je met de weekmenu’s gemiddeld elke dag onder de 75 gram koolhydraten blijft. En je eet als een als een flexitariër. Ofwel een paar keer per week geen vlees, maar extra veel groenten.

Smullen zonder zorgen
Start ook om te testen of het jou bevalt! En het goede nieuws is: er blijft ook dan nog genoeg ruimte over voor lekkers. Wat dacht je van onze chocomousse met banaan en de healthy chocoladekoeken? En er staat zelfs een super gezond appeltaartje op het menu. Smullen zonder lege calorieën.

Wij wensen je veel succes met de start naar een suikervrij en koolhydraatarm leven!

Dit boek is niet in één week gemaakt, maar al een aantal jaren getest en nu NOG beter geworden. En na al jullie reacties zijn wij er helemaal van overtuigd! Dit is één van de beste boeken die je kunt gebruiken als je op een gezonde wijze kilo's wilt verliezen en fitter wilt worden.



Ben jij er ook klaar voor om minder suiker te gaan eten?

Wij wel! We zijn er trots op dat we al 12 jaar mensen mogen helpen met het eten

van minder suiker. Inmiddels hebben meer dan 120.000 mensen onze weekmenu’s gedownload. Wij worden daar blij van! 😀 😀
Dat we een steentje kunnen bijdragen aan het bewustzijn, dat je gezond eten voor jezelf doet en voor je gezondheid.

Door zelf te testen wat gezond eten in jouw lichaam doet, kom je misschien wel tot de ontdekking dat je veel klachten die je als ‘normaal’ bent gaan beschouwen, zijn verdwenen of zijn vermindert. En dat afvallen nu ineens weer wel lukt!
Daarom vinden wij de positieve reacties van de deelnemers nog het allermooist.
DAT is waarom wij ’s morgens weer vol goede moed onze werkdag beginnen met het maken van nog meer recepten en weekmenu’s.

Juist in deze tijd zijn we ons nog meer bewust van het belang dat je zelf een bijdrage kan leveren aan het verhogen van je weerstand en het verbeteren van je algehele fitheid.
Hoe wij kunnen bijdragen? We geven je leuke tips en informatie in onze nieuwsbrieven en hebben een mooi kookboek van ons 8 weken slank programma. Welke nu ook los verkrijgbaar is. Je ontvangt dan 8 complete weekmenu’s met makkelijke boodschappenlijstjes.
Wat moet jij doen om een gezonde leefstijl te volgen? Je maakt de recepten van de weekmenu's en eet ze op! En je een automatisch geen toegevoegde suiker en niet teveel koolhydraten en tarwemeel.

Zorg goed voor je lijf
Op deze manier is gezond en slank eten laagdrempelig gemaakt en hopen wij nog meer mensen te motiveren om gezond en suikervrij te gaan eten.

Ja ik wil ook meedoen